قوانین گرفتن سفته از کارمند | نحوه نوشتن چک و سفته بابت ضمانت کاری چگونه است؟

دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
17:50
vakiel


گرفتن چک و سفته از کارمند امروزه به عنوان یکی از شرایط اصلی استخدام افراد در نظر گرفته می‌شود. در کنار سختی‌های یافتن شغل و شروع کار جدید، ارائه همچین تعهدی برای برخی بدون ترس هم نیست. اما چه مشکلات قانونی می‌تواند در پی ارائه ضمانت‌کاری با چک یا سفته ایجاد شود؟ آیا در زمان اتمام همکاری گرفتن چک و سفته از کارفرما به راحتی صورت می‌گیرد؟ بسیاری از افراد پاسخ این سوالات را نمی‌دانند و از قانون کار اطلاعی ندارند. همین بی‌اطلاعی به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا مقدار زیادی چک و سفته دریافت کنند و عرصه را برای کارمندان سخت‌تر نمایند. در ادامه به نکاتی که هنگام شروع کار و ارائه چنین ضمانتی باید توجه کنیم، اشاره کرده‌ایم. همچنین شما می‌توانید با دریافت مشاوره کسب و کار از کارشناسان کاردوک جهت پیشگیری و رفع مشکلات ناشی از چنین مواردی استفاده نمایید. 

 

برای ثبت نام یا دریافت مشاوره در زمینه گرفتن چک و سفته از کارمند می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 09351520300 تماس بگیرید.

 

منبع: گرفتن سفته از کارمند

گرفتن چک و سفته از کارمند

گرفتن چک و سفته جهت ضمانت از کارمندان غیرقانونی است. برخی از کارفرمایان شرایط بد اقتصادی

[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به vakiel است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]